Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян

в Балтській  міській раді Одеської області

  у  2017 році у порівнянні з  2016  роком.

 

        

Балтською міською радою  протягом  2017 року розглянуто 1047 звернень, це на 6 %  менше  ніж  за   2016 рік  (1122). 

Більша частка всіх звернень стосується питань аграрної політики і земельних відносин – 572, це на 4 % більше  ніж у 2016 році (549);  комунального господарства – 137, це на  31 % менше ніж у 2016 році (201);  соціального захисту – 161, це на  4 %  менше  ніж у 2016 році (169),  житлового господарства – 85, це на   1 % менше  ніж у  2016 році (86),   діяльності органів місцевого самоврядування – 18,  це на  18 % менше ніж у 2016 році  (22), праці і заробітної плати – 8  у 2016 році теж (8),  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 11, це на 15 % менше ніж у 2016 році (13), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної політики та будівництва, підприємництва -  17,  це на 57%  менше ніж  у   2016 році (40).         Керівництвом Балтської міської ради Одеської області   згідно затвердженого графіка регулярно  здійснюється особистий прийом громадян.  Всі звернення на особистому прийомі оперативно вирішуються. За 2017 рік спостерігається зменшення звернень,  які надійшли  на особистому прийомі керівництвом  міської ради  ( 36 звернень у 2017  році проти  40  звернень у 2016 році).

Переважна кількість звернень на особистому прийомі продовжує стосуватися питань  земельного характеру, комунального господарства, соціального захисту, благоустрою.

Кількісні дані щодо структури звернень за їх видами  діляться на:

           - заяви, клопотання –  1039   проти 1122  (2016р.)

         - скарги  - 8 проти 1 (2016р.)

Якщо аналізувати звернення за категоріями авторів,  можна зазначити, що до міської ради надійшло звернень:

-         від героїв, інвалідів ВВв – 0  у  2017 році та  0  у 2016 році;  

-         ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 120  проти  138 (2016р.)

         Згідно рішень виконавчого комітету Балтської міської  ради Одеської області  в  2017 році  виплачена  матеріальна допомога громадянам на загальну суму  142498  грн.

В більшій мірі до міської ради  звертаються громадяни індивідуально – 993 (у 2016 році – 1054), це на 5 % менше  звернень,  колективних звернень - 54  (у 2016 році – 68 ) це на 20% менше. За статтю авторів надійшло звернень від чоловіків 448  (у  2016 році – 501), це на  10 % менше,  жінок – 556  (у 2016 році – 553),  це на 1 %   менше.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно   – 714 (у  2016 році – 730);

- дано роз’яснення –  193  (у  2016 році –275).

З  облдержадміністрації та райдержадміністрації   направлено на розгляд до міської ради  за належністю -  25 звернень  (проти 28 у 2016 році).  Основні  питання, які піднімаються  в цих зверненнях – землеустрою,  комунального господарства, освіти, соціального захисту.

Однією з важливих складових у роботі із зверненнями громадян у Балтській міській раді Одеської  області  є своєчасність їх розгляду, недопущення порушення встановленого законодавством терміну виконання.

За порушення строків при розгляді звернень громадян та неякісне їх вирішення до посадових осіб, причетних до розгляду звернень застосовуються заходи дисциплінарного впливу. Протягом  2017 року таких порушень на виявлено. Питання контролю за роботою зі зверненнями громадян заслуховуються на апаратних нарадах при керівництві міської ради.

На виконання Указу Президента від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в міській раді  проводиться робота по підвищенню відповідальності керівників структурних підрозділів за роботу із зверненнями громадян.

Для вирішення нагальних проблем громадян, з метою забезпечення умов для звернень громадян, об’єктивного вивчення стану справ організовані та постійно діють «телефон довіри» (2-42-45), «Гарячі лінії» (2-26-32).

Всі абоненти отримують змістовні і вичерпні відповіді на свої запитання.

Постановою Верховної Ради України від 04.02.2016 року за № 958-VIII місто Балта Одеської області віднесено до категорії міст обласного значення.  Міським головою, з метою  вивчення проблемних питань було неодноразово відвідано всі населені пункти, які ввійшли до Балтської  об’єднаної  територіальної громади. За результатами виїзних прийомів в населених пунктах було надано ряд доручень та підготовлені листи  до відповідних служб  району та області.

Балтська міська рада  приділяє значну увагу роз’яснювальній роботі серед населення. Начальники структурних підрозділів на телебаченні в прямому ефірі виступають з доповіддю щодо діяльності їх підрозділів та переліком  послуг, які  ними надаються. 

          Всі ці заходи відразу розміщуються на офіційному Веб – сайті  Балтської міської ради та на сторінці Facebook. Важливим носієм інформації в районі залишається газета «Народна трибуна».

Питання, пов’язані з розглядом звернень громадян, завжди на особливому контролі у керівництва громади.