Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Оголошення

  • 22 червня 2018

    Оголошення

    ОГОЛОШЕННЯ

    „Балтська міська рада Одеської області оголошує конкурс на передачу в оренду комунального майна - частини шкільної їдальні   для облаштування шкільного буфету, розташованого за адресою: вулиця Шевченка,4 міста Балта Одеської області, загальною площею - 5,0 кв.м.

    Балансоутримувач – Навчально-виховний комплекс «Балтська загальноосвітня школа

    І –ІІІ ступенів № 2 - гімназія» Балтської міської ради Одеської області.

    Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців.

    Стартова вартість оренди за перший місяць - 78,36 грн., розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.
             Умови  конкурсу:

    -      мета використання - для облаштування шкільного буфету;

    -       найбільший запропонований розмір місячної орендної плати;

    -        компенсація переможцем    конкурсу   витрат,   пов'язаних   з розміщення оголошення

             в засобах масової інформації, відповідно до копії рахунку;

    -       своєчасне і в повному обсязі внесення орендної плати;

    -       ефективне використання об’єкту за цільовим призначенням у відповідності до мети,

           вказаної в договорі оренди;

    -        дотримання вимог експлуатації орендованого приміщення;

    -       забезпечення пожежної безпеки орендованого майна,

    -       відшкодування витрат балансоутримувачу за фактично спожиту електроенергію,

            водопостачання, водовідведення, теплопостачання, інші експлуатаційні витрати;

    -      продукція, що буде реалізовуватись в шкільному буфеті, повинна бути забезпечена

            документами, які гарантують її безпеку та доброякісність;

    -       не здійснювати реалізацію в шкільному буфеті продуктів, які заборонені нормативно-

            правовими актами до використання їх у харчуванні дітей в навчальних закладах;

    -       відповідальність за якість продукції, що буде реалізовуватись в шкільному буфеті

            несе орендар;

    -       працівники шкільного буфету повинні в обов’язковому порядку пройти медичний

            огляд та мати в наявності, на дату підписання акту приймання – передачі орендованого

            майна, медичні книжки.

     

     

                Для участі у конкурсі учасник подає наступні документи:

    Для юридичних осіб:

    - заяву про оренду на ім’я міського голови з зазначенням місцезнаходження, площі комунального майна, мети взяття в оренду, терміну оренди;

    - пропозиції щодо виконання умов конкурсу;

    - конкурсна пропозиція щодо розміру орендної плати ( надається учасником конкурсу в запечатаному конверті в день проведення конкурсу);

    - документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;

    - посвідчені нотаріусом копії правоустановчих документів;

    - завірену належним чином копію звіту про фінансові результати претендента з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей за останній рік;

    - копію документа про повноваження особи, яка буде підписувати договір оренди;

    Для фізичних осіб:

    - заяву про оренду на ім’я міського голови з зазначенням місцезнаходження, площі комунального майна, мети взяття в оренду, терміну оренди;

    - копію паспорту, копія  ідентифікаційного коду;

    - пропозиції щодо виконання умов конкурсу;

    - конкурсна пропозиція щодо розміру орендної плати ( надається учасником конкурсу в запечатаному конверті в день проведення конкурсу);

    - завірену належним чином копію декларації про доходи або звіту суб’єкта малого підприємництва – фізичної особи – платника єдиного податку.

    Кінцевий термін прийняття заяв – 5 липня 2018 року. Дата проведення конкурсу 10 липня 2018 року о 10.00 годині. Місце проведення конкурсу: місто Балта вулиця Любомирська, 193 кабінет першого заступника міського голови. Тел. для довідок: 2-30-96». 




Повернення до списку