Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Звіт

  • Звіт

    Україна

    БАЛТСЬКА МІСЬКА РАДА

    __________________ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ__________________

                        Україна, 66100, м. Балта, вул. Любомирська, 193, код ОКПО 04056954, , тел.: (048-66) 2-26-32

                                                      www.balta-rada.gov.ua                                      info@balta-rada.gov.ua

     

     

    Звіт

    про результати проведення процедури відкритих торгів

                                                           №2 від 03.06.2016 року

     

     

    1. Замовник:

    1.1. Найменування: Балтська міська рада Одеської області

    1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04056954

    1.3. Місцезнаходження: Одеська область  м. Балта, вул. Котовського,193  66101

    1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail) Молодець Федір Олександрович, заступник міського голови з питань ЖКГ , тел.(04866)2-23-79, Голишева Тетяна Василівна, начальник юридичного відділу Балтської міської ради Одеської області,  тел. (04866) 2-15-54 , urist@balta-rada.gov.ua

     

    2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

     2.1. Найменування.

     2.2. Код за ЄДРПОУ.

     2.3. Місцезнаходження.

     2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.

     

    3. Предмет закупівлі:          

    3.1. Найменування:   Автопідйомник ( шасі на базі ГАЗ 3309 або еквівалент) - за кодом  ДК 016: 2010- 29.10.5 (Автомобілі спеціальної призначеності), за кодом ДК 021:2015-34114000-9 (Транспортні засоби спеціального призначення)

    3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг.  1 одиниця

    3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:

    провул.  Коритнянський, 34, м.Балта, 66101

    3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Травень-червень 2016р. 

     

    4. Процедура закупівлі.     відкриті  торги.

     

    5. Інформування про процедуру закупівлі:

    5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

    5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних  закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №098509, "ВДЗ" №68(08.04.2016) від 08.04.2016

    5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №119877 «ВДЗ» №94(19.05.2016) від 19.05.2016

    5.4. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №127855, «ВДЗ»№105 (03.06.2016) від 03.06.2016

    5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.                                                  

    6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.

    6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.  3(три)

    6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.

    Учасник №1: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦКОМАГРО»

    Учасник №2:  Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-РОС-ПАК»

    Учасник №3:  Товариство з обмеженою відповідальністю «Техкомплект»

    6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

    Учасник №1 – 40012865

    Учасник №2 – 38533712

    Учасник №3 - 20616482

    6.4. Місцезнаходження/місце проживання.

    Учасник №1  - вул. Ленінградська,12/1, м. Мелітополь, Запорізької області, 72318

    Учасник №2 – вул. Горького,1Д, смт. Комишуваха, Оріхівський район, Запорізька область 70530

    Учасник №3 -  вул. Київська,43/2, с. Калинівка, Макарівський район, Київської області, 08004

    7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

    7.1.Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час):

    Учасник №1 – 10.05.2016 року о 09-45 год.

    Учасник №2  - 11.05.2016 року о 09-50 год.

    Учасник №3 - 11.05.2016 року о 15-25 год.

     

    7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час) 12 травня  2016 р. о 10:00 год.

    7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. 3 ( три)

    7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).

    7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів

    Учасник №1 – 1100 000,00 грн.

    Учасник №2 -  1300 000,00 грн.

    Учасник №3 – 1135 000, 00 грн.

    7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення.

     

    8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

    8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

    найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів: 1100 000,00 грн.

    найвища ціна пропозиції конкурсних торгів: 1300 000,00 грн.

    ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів: 1100 000,00 грн.

    8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 18.05.2016 року

     

     

    9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

    9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦКОМАГРО»  

    9.2. Ідентифікаційний код.  40012865

    9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання/реєстрації (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул. Ленінградська,12/1, м. Мелітополь, Запорізької області, 72318, (0619)44-02-31,  068-084-81-06

     

    10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна.  02 червня 2016 року 

    1100 000,0 грн.

     

    11. Підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).

     

    12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

    12.1. Дата прийняття рішення. 

     

    13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/ відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

    13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам.

    Учасник №1: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦКОМАГРО»

    Учасник №2:  Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-РОС-ПАК»

    Учасник №3:  Товариство з обмеженою відповідальністю «Техкомплект »

     

    13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.

    13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.

    Учасник №1: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦКОМАГРО»

    Учасник №2:  Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-РОС-ПАК»

    Учасник №3:  Товариство з обмеженою відповідальністю «Техкомплект »

     

    13.4.Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного  учасника.

    14. Інформація про укладену рамкову угоду.

    14.1. Дата та номер рамкової угоди.

    14.2. Учасники рамкової угоди.

    14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.

    14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.

    14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.

     

    15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).

    16. Склад комітету з конкурсних торгів (прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів).

    Заступник міського голови з питань ЖКГ

                                                                           Молодець Ф.О.                    ______________

    Начальник фінансового управління

                                                                           Паламарчук Л.В.                 _______________

    Начальник відділу комунального майна

                                                                           Храпенко В.А.                       _______________

    Начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності

                                                                            Бабій Т.А.                              _____________

    Начальник відділу інформаційно-технічного забезпечення

                                                                             Черенкова Л.О.                    _____________

    Начальник відділу економіки та інвестицій  Мараєв О.В.                      ______________

     

    Голова комітету з конкурсних торгів – начальник юридичного відділу

                                                                               Голишева Т.В.                      _____________

    Секретар комітету з конкурсних торгів –

    головний спеціаліст відділу комунального майна  Лисак Л.В.                   ___________




Повернення до списку