Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Оголошення

22.06.2018

ОГОЛОШЕННЯ

„Балтська міська рада Одеської області оголошує конкурс на передачу в оренду комунального майна - частини шкільної їдальні   для облаштування шкільного буфету, розташованого за адресою: вулиця Шевченка,4 міста Балта Одеської області, загальною площею - 5,0 кв.м.

Балансоутримувач – Навчально-виховний комплекс «Балтська загальноосвітня школа

І –ІІІ ступенів № 2 - гімназія» Балтської міської ради Одеської області.

Максимальний термін оренди – 2 роки 11 місяців.

Стартова вартість оренди за перший місяць - 78,36 грн., розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за поточний місяць.
         Умови  конкурсу:

-      мета використання - для облаштування шкільного буфету;

-       найбільший запропонований розмір місячної орендної плати;

-        компенсація переможцем    конкурсу   витрат,   пов'язаних   з розміщення оголошення

         в засобах масової інформації, відповідно до копії рахунку;

-       своєчасне і в повному обсязі внесення орендної плати;

-       ефективне використання об’єкту за цільовим призначенням у відповідності до мети,

       вказаної в договорі оренди;

-        дотримання вимог експлуатації орендованого приміщення;

-       забезпечення пожежної безпеки орендованого майна,

-       відшкодування витрат балансоутримувачу за фактично спожиту електроенергію,

        водопостачання, водовідведення, теплопостачання, інші експлуатаційні витрати;

-      продукція, що буде реалізовуватись в шкільному буфеті, повинна бути забезпечена

        документами, які гарантують її безпеку та доброякісність;

-       не здійснювати реалізацію в шкільному буфеті продуктів, які заборонені нормативно-

        правовими актами до використання їх у харчуванні дітей в навчальних закладах;

-       відповідальність за якість продукції, що буде реалізовуватись в шкільному буфеті

        несе орендар;

-       працівники шкільного буфету повинні в обов’язковому порядку пройти медичний

        огляд та мати в наявності, на дату підписання акту приймання – передачі орендованого

        майна, медичні книжки.

 

 

            Для участі у конкурсі учасник подає наступні документи:

Для юридичних осіб:

- заяву про оренду на ім’я міського голови з зазначенням місцезнаходження, площі комунального майна, мети взяття в оренду, терміну оренди;

- пропозиції щодо виконання умов конкурсу;

- конкурсна пропозиція щодо розміру орендної плати ( надається учасником конкурсу в запечатаному конверті в день проведення конкурсу);

- документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;

- посвідчені нотаріусом копії правоустановчих документів;

- завірену належним чином копію звіту про фінансові результати претендента з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованостей за останній рік;

- копію документа про повноваження особи, яка буде підписувати договір оренди;

Для фізичних осіб:

- заяву про оренду на ім’я міського голови з зазначенням місцезнаходження, площі комунального майна, мети взяття в оренду, терміну оренди;

- копію паспорту, копія  ідентифікаційного коду;

- пропозиції щодо виконання умов конкурсу;

- конкурсна пропозиція щодо розміру орендної плати ( надається учасником конкурсу в запечатаному конверті в день проведення конкурсу);

- завірену належним чином копію декларації про доходи або звіту суб’єкта малого підприємництва – фізичної особи – платника єдиного податку.

Кінцевий термін прийняття заяв – 5 липня 2018 року. Дата проведення конкурсу 10 липня 2018 року о 10.00 годині. Місце проведення конкурсу: місто Балта вулиця Любомирська, 193 кабінет першого заступника міського голови. Тел. для довідок: 2-30-96». 


Возврат к списку