Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Проект рішення

  • 19 жовтня 2018

    Проект рішення

    УКРАЇНА

    БАЛТСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

     

    ПРОЕКТ РІШЕННЯ

     

    «___»______ 2018 року                                                                                          № _____-VII

                           

    Про встановлення обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Балтської об’єднаної територіальної громади

     

          Відповідно до Конституції України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових» від 22 березня 2018 року № 2376-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року №854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями», з метою забезпечення прав та законних інтересів громадян, а також реалізації на території Балтської об’єднаної територіальної громади державної політики щодо попередження вживання серед населення алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива, усунення порушень громадського порядку у нічний час та зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння, Балтська міська рада Одеської області   

     

    ВИРІШИЛА:

     

    1.                      Суб'єктам господарювання обмежити торгівлю пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями, винами столовими у стаціонарних об'єктах торгівлі, малих архітектурних формах, тимчасових спорудах торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення тощо, окрім закладів ресторанного господарства (кафе, бари, заклади громадського харчування, ресторани тощо) на території Балтської об’єднаної територіальної громади шляхом заборони їх реалізації з 22:00 до 08:00 години щодня.

     

    2.                      Суб’єктам господарювання рекомендувати інформувати покупців про прийняття Балтською міською радою цього рішення.

     

    3.                      Балтському відділенню поліції Головного управління Національної поліції в Одеській області рекомендувати активізувати роботу щодо посилення контролю за дотриманням чинного законодавства з метою недопущення розпивання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на вулицях, у скверах, парках, та в інших заборонених законами України місцях.

     

    4.                      Контролюючим органам рекомендувати вживати всі передбачені законодавством України необхідні заходи до суб’єктів господарювання, які порушують встановлену цим рішенням заборону щодо реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, в тому числі шляхом звернення до відповідного органу ліцензування з рекомендацією щодо позбавлення суб’єкта господарювання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

     

    5.                      Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Балтської міської ради Одеської області.

                

    6.        Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань промисловості, підприємництва, сфери послуг та комунального майна.

     

     

        Міський голова                                                                                                   С.С. Мазур

     

    Додаток 1
    до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту

     


    АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

    I.                  Визначення проблеми

             Щороку в Україні через алкоголізм та пияцтво помирають понад 40 тисяч осіб. В Балтському районі лише за 2017 рік через алкоголізм померло 25 осіб. На обліку по району знаходиться 733 особи, які хворіють на хронічний алкоголізм, з яких 4 – підлітки. За рівнем споживання алкоголю наша держава займає одне з перших місць у світі. Також за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я країна посідає перше місце у світі за вживанням алкоголю серед дітей та молоді.

              Крім того, у стані алкогольного сп’яніння здійснюється значна кількість злочинів, порушується громадський порядок, особливо у нічний час. Так, за 9-ть місяців 2018 року по Балтському району виявлено 68 випадків керування транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння, 403 випадки дрібного хуліганства, 3 крадіжки. За цей же період зафіксовано 396 випадків насильства в сім’ї у стані алкогольного сп’яніння, притягнуто до відповідальності 747 осіб за розпивання алкогольних напоїв у громадських місцях тощо.   

              Враховуючи те, що боротьба з надмірним споживанням алкоголю залишається і сьогодні актуальною, а встановлені чинним законодавством обмеження та заборони, пов’язані із торгівлею алкоголю є недостатніми, що підтверджується практикою запровадження рішеннями органів місцевого самоврядування додаткових заборон продажу алкоголю у нічний час, Верховною Радою України 22 березня 2018 року прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових».

            Слід зазначити, що на адресу Балтської міської ради надходить значна кількість звернень від громадян, громадських організацій з приводу необхідності вжиття заходів по обмеженню продажу алкогольних напоїв в роздрібній торговельній мережі громади та недопущенню розповсюдження алкоголізму, особливо серед неповнолітніх та молоді.

            Таким чином, проблемою є необхідність впорядкування обігу алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива на території Балтської об’єднаної територіальної громади задля збереження та зміцнення здоров’я дітей та молоді громади, усунення порушень громадського порядку у нічний час та зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння.

            З огляду на викладене та відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових» від 22 березня 2018 року № 2376-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року №854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями», з метою забезпечення прав та законних інтересів громадян, а також реалізації на території Балтської об’єднаної територіальної громади державної політики щодо попередження вживання серед населення алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива, усунення порушень громадського порядку у нічний час та зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння, розроблено проект рішення Балтської міської ради «Про встановлення обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території Балтської об’єднаної територіальної громади» (далі – проект рішення).

           

             Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

    Групи (підгрупи)

    Так

    Ні

    Громадяни

    V

     

    Держава

    V

     

    Суб'єкти господарювання,

    V

     

    у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

    V

     

       

    Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю. Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Балтської міської ради щодо встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктів господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби в межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

    Для вирішення існуючої проблеми пропонується впорядкування обігу алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв та пива на території Балтської об’єднаної територіальної громади шляхом заборони їх реалізації з 22:00 до 08:00 години.

     

    II. Цілі державного регулювання

         

              Проект регуляторного акту спрямований на розв’язання проблем, визначених у першому розділі аналізу регуляторного впливу.

    Головною ціллю є збереження та зміцнення здоров’я населення, захист від негативних наслідків споживання алкогольних напоїв, мінімізація соціального, економічного впливу алкоголізму на суспільство, дотримання правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях та захисту населення від шкідливого впливу шуму, а також зниження рівня злочинності шляхом проведення заходів з обмеження продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території Балтської об’єднаної територіальної громади.

             Індикаторами зменшення масштабу проблеми після впровадження регулювання буде зниження кількості: злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння; хворих на хронічний алкоголізм; осіб, притягнутих до відповідальності за розпивання алкогольних напоїв у громадських місцях тощо.

     

    III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

    1. Визначення альтернативних способів

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки залишиться високий рівень споживання алкоголю та пива, у тому числі молоддю та неповнолітніми особами, що в результаті призводить до збільшення негативних соціальних наслідків (збільшення злочинності) та становитиме пряму загрозу здоров’ю населення.

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    Повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми. Передбачає задоволення інтересів всіх зацікавлених сторін.

    Встановлює прозоре, зрозуміле та просте регулювання.

    2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

    Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

    Оцінка впливу на сферу інтересів держави

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Відсутні

    Альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети. Залишається високий рівень споживання алкоголю та пива, що в результаті призводить до збільшення негативних соціальних наслідків (збільшення злочинності) та становить пряму загрозу здоров’ю населення.

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    Прийняття проекту регуляторного акту дозволить розв’язати визначені проблеми в цілому. Будуть реалізовані владні повноваження, які дозволять підвищити ефективність заходів з обмеження шкідливого впливу споживання алкоголю, а також зменшити кількість злочинів (в т.ч. ДТП), вчинених у стані алкогольного сп’яніння у нічний час та додержання тиші у громадських місцях.

    Зменшення надходжень до бюджету акцизного збору з роздрібної реалізації алкогольних напоїв та, як наслідок, зменшення дохідної частини бюджету громади

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Доступне придбання алкогольних, cлабоалкогольних напоїв і пива у стаціонарних об’єктах торгівлі, малих архітектурних формах та тимчасових спорудах торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення

    Залишається високий рівень споживання алкоголю та пива, що в результаті призводить до збільшення негативних соціальних наслідків (збільшення злочинності) та становить пряму загрозу здоров’ю населення.

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    Врахування інтересів громади. Зменшення кількості людей у стадії алкогольного сп’яніння, рівня злочинності, споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива серед молоді.

    Збільшення тривалості життя населення, забезпечення гідного ставлення до здоров’я.

    Зменшення надходжень до бюджету акцизного збору з роздрібної реалізації алкогольних напоїв та, як наслідок, зменшення дохідної частини бюджету громади

    Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Мікро

    Разом

    Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

    0

    0

     

    2

    44

    46

    Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

    0

    0

    4

     

    96

    Х

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Отримання доходів від продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв і пива у стаціонарних об’єктах торгівлі, малих архітектурних формах та тимчасових спорудах торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення

    Відсутні

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    Прозорість дій органу місцевого самоврядування (Балтської міської ради), а саме: прозорість порядку роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом; встановлення єдиних вимог у сфері торгівельної діяльності алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом.

    Ознайомлення з вимогами рішення, зменшення прибутку внаслідок заборони торгівлі в нічний час алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (для суб’єктів господарювання, які підпадають під дію рішення)

     

    Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

    Сумарні витрати за альтернативами

    Сума витрат, гривень

    Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту")

    0

    Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України та Закону України «Про оцінку землі» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту")

    0

     

    У зв’язку з відсутністю суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва вплив регуляторного акту на сферу інтересів даної категорії суб’єктів відсутній, а також відсутні розрахунки сумарних витрат для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

     

    IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

             Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є прийняття зазначеного регуляторного акту.

             Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, законам України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а також постанові Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року № 854 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями».

     

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    1

    У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін проблема продовжуватиме існувати і не буде розв’язана, що не забезпечить досягнення поставленої мети.

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    4

    Оптимальний варіант збалансування інтересів місцевої влади, громадян та суб’єктів господарювання.

     

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Доступні придбання та продаж алкогольних, слабоалкогольних напоїв і пива у стаціонарних об’єктах торгівлі, малих архітектурних формах та тимчасових спорудах торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення

    Залишається високий рівень споживання алкоголю та пива, що в результаті призведе до збільшення негативних соціальних наслідків (збільшення злочинності) та становитиме пряму загрозу здоров’ю населення.

    Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана, не враховує інтереси жодної із сторін.

    Прийняття запропонованого проекту регуляторного акту

    Забезпечено баланс інтересів держави, громадян (мешканців та гостей громади) та суб’єктів господарювання.

    Прозорість дій органу місцевого самоврядування (Балтської міської ради), а саме: прозорість порядку роздрібної торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом; встановлення єдиних вимог у сфері торгівельної діяльності алкогольними, слабоалкогольними напоями, пивом.

    Ознайомлення з вимогами рішення, зменшення прибутку внаслідок заборони торгівлі в нічний час алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (для суб’єктів господарювання, які підпадають під дію рішення), а також зменшення надходжень до бюджету акцизного збору з роздрібної реалізації алкогольних напоїв

    Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

     

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акту

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі.

    Х

    Прийняття регуляторного акту, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

    Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

    Х

     

    V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

             

    Для вирішення визначених у цьому аналізі проблем пропонується застосувати такий механізм, як заборона продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) з 22.00 год. до 08.00 год. на території Балтської об’єднаної територіальної громади.

    Контроль за дотриманням вимог цього регуляторного акту у межах повноважень, визначених чинним законодавством України, покласти на уповноважені виконавчі органи Балтської міської ради, уповноважених працівників Балтського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Одеській області та інших контролюючих органів.

     

    VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

                Балтська міська ради Одеської області при введені в дію запропонованого проекту регуляторного акту не понесе додаткових витрат коштів бюджету громади, а також витрат на контроль за його виконанням.

                У зв’язку з відсутністю впливу регуляторного акту на суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва розрахунок витрат на виконання регуляторного акта згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта не здійснювався. Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту

     

              Пропонується безстроковий термін дії регуляторного акту. При змінах у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого акта або за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього можуть вноситися відповідні зміни.

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акту

         

           Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акту обрано такі прогнозні статистичні показники:

     

    Назва показника

    планові на 2018 р.

    планові на 2019р.

    Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акту

    46

    46

    Кількість скарг від мешканців міста щодо порушення громадського порядку через здійснення господарської діяльності суб’єктами господарювання в нічний час

    12

     

     

    0

    Кількість осіб притягнутих до відповідальності за розпивання алкогольних напоїв у громадських місцях

    750

     

    500

     

    Рівень поінформованості платників плати за землю стосовно основних положень регуляторного акту

    Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Балтської міської ради в мережі Інтернет за адресою: http:// balta-rada.gov.ua.

     

     

    IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

     

             Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного акта відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

           Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта. Повторне відстеження результативності – через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом. Періодичне відстеження результативності – один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

            Відстеження результативності проводитиметься статистичним методом.

     

         Перший заступник міського голови                                                Е.С.Рабінович

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Додаток 4
    до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту


    ТЕСТ
    малого підприємництва (М-Тест)

    1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

    Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 05 по 17 вересня 2018 р.

    Порядковий номер

    Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

    Кількість учасників консультацій, осіб

    Основні результати консультацій (опис)

    1

    Робочі зустрічі

    7

    Надано пропозиції щодо вдосконалення розробленого проекту регуляторного акта

    2

    Наради з представниками Балтського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області та Балтським відділом поліції ГУНП України в Одеській області  

    5

    Позитивно оцінено та підтримано запропоноване регулювання

    2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

    кількість суб'єктів, на яких поширюється регулювання: 46 (одиниць), питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту).

     

    3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

    Порядковий номер

    Найменування оцінки

    У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

    Періодичні (за наступний рік)

    Витрати за п'ять років

    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    1

    Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

     0

    2

    Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

    3

    Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

    4

    Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

     0

    5

    Інші процедури (сплата плати за землю)

    0

    0

    0

    6

    Разом, гривень
    Формула:
    (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

    Х

    0

    7

    Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    46

    46

    46

    8

    Сумарно, гривень

    0

    Х

     0

    Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    9

    Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
    Формула:
    витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

    0,15год. (0,03дня)х3723/240=

    2,33грн. 

     2,33

    10

    Процедури організації виконання вимог регулювання
    Формула:
    витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

    1год.х3723/240=15,51 грн.

    0

    15,51

    11

    Процедури офіційного звітування
    Формула:
    витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

    0

    0

    12

    Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
    Формула:
    витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

    0

    0

    0

    13

    Інші процедури (уточнити)

    14

    Разом, гривень
    Формула:
    (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

    17,84

    0

    17,84

    15

    Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    46

    46

    46

    16

    Сумарно, гривень
    Формула:
    відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

    820,64

    Х

    820,64

     

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

           Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва відсутні.

     

    4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

    Порядковий номер

    Показник

    Перший рік регулювання (стартовий)

    За п'ять років

    1

    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    0

    0

    2

    Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    820,64

    820,64

    3

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

    820,64

    820,64

    4

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

    0

    0

    5

    Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

    820,64

    820,64

     

     

        5. Розроблення коригуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

        Адміністративне навантаження регулювання здійснюватиметься лише на суб’єктів малого (мікро) підприємництва, у зв’язку з відсутністю впливу на суб’єктів великого та середнього підприємництва, тому вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між вказаними суб’єктами не пропонується.    

    Показник

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

    Заплановане регулювання

    -

    -

    За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

    -

    -

    Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

    -

    -

     

     

           Перший заступник міського голови                                                      Е.С. Рабінович

     

     




Повернення до списку