Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

  • 16 лютого 2017

    Проекти регуляторних актів

    ПРОЕКТ РІШЕННЯ

    УКРАЇНА

    БАЛТСЬКА  МІСЬКА  РАДА  ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

    ПРОЕКТ РІШЕННЯ

        «____»______________ 2017 року                                                                           №___

     

    Про встановлення тарифів на послуги,

    які надаються  БПРП «Ринок» особам,

    що здійснюють торгівельну діяльність

    на території підприємства

              

          Розглянувши лист директора БПРП «Ринок» Анастасова О.П. від 10.01.2017р. №1, керуючись підпунктом 2 пункту "а" статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення ефективної роботи підприємства, метою стабільності в розрахунках з бюджетом, по виплаті заробітної плати і комунальним платежам  та для  покращення  інфраструктури підприємства виконавчий комітет Балтської міської ради  Одеської області

    ВИРІШИВ:

    1.             Встановити з 01.06.2017року тарифи на послуги, які надаються Балтським підприємством ринкових послуг «Ринок» особам, що здійснюють торгівельну діяльність на території підприємства згідно додатку 1.

    2.             Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Балтської міської ради Одеської області від 24.04.2015року №47 «Про встановлення тарифів на послуги, які надаються БПРП «Ринок».

    3.        Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Рабіновича Е.С.

     

                 Міський голова                                                                                      С.С. Мазур


                                                                                                                    Додаток 1 до рішення

                                                                                                     виконавчого комітету Балтської

                                                                                                     міської ради Одеської області

                                                                                                      від «___»__________2017р. №__

    № з\п

    Перелік послуг

    од.виміру

    Тарифи на послуги, грн.

    1

    Розміщення торгового об'єкта (один раз на місяць)*

     

     

     

    контейнера, павільйони

    м2

    27,60

    2

    Послуги, які надаються при здійсненні торгівельної діяльності з торгового об'єкта (за один день торгівлі)

     

     

     

    а) При щомісячній оплаті, авансовим платежем

     

     

          Промисловою групою товарів

    м2

    0,56

     

          Продовольчою групою товарів

    м2

    0,70

     

    б) При щоденій оплаті

     

     

         Промисловою групою товарів

    м2

    0,75

     

         Продовольчою групою товарів

     м2

    0,93

    3

    Користування торговим місцем, при здійсненні торгівельної діяльності:

     

     

    Промисловою групою товарів

    м2

    4,00

     

    Продовольчою групою товарів

    м2

    5,80

     

    Молочною продукцією

    м2

    8,40

     

    Молоком

    м2

    6,30

     

    Рибною продукцією

    м2

    4,90

     

     

     

     

     

     

     

     

    М'ясними виробами

    м2

    28,00

     

    Квітами

    м2

    4,60

     

    Розсадою

    м2

    12,00

     

    Сільськогосподарськими продуктами

    м2 

    6,60

    4

    Авторинок

     

     

    Автозапчастинами

     м2

    4,20

    5

    Стоянка

     

     

    Вантажного автомобіля (понад 3,5т.)

    м2

    19,00

     

    Легкового автомобіля

     м2

    14,80

    6

    Твариний ринок

    шт

     

     

    Продаж тварин

    м2

    6,30

      7

    Послуги прибиральні

    шт

    2,00

    8

    Бронювання торгового місця

     

    Під торгівлю в торговому павільйоні (місяць)

    М2

    63,00

    Під торгівлю розсадою саженцями, овочами,  родовольчими товарами (місяць)

    М2

    100,00

    Під торгівлю з транспортних засобів овочами, фруктами (на місяць)

    М2

    19,00

    Під торгівлю з навісу (місяць)

    М2

    10,00

     9

    Вїзд на територію ринка

    шт

    9,00

    10

    Видача довідок

    шт

    17,00

    11

    Переоформлення договорів при зміні власника

     

     

    торгові обєкти розміром до 5 м2

    шт

    275,00

     

    торгові обєкти розміром  більше 5 м2

    шт

    415,00

    12

    Обслуговування обєктів, які розміщені в середині території ринку

     

     

     

    Прибирання території 

    шт

    50,00

     

    Сторожування обєкта

    шт

    90,00

    Додаток 1
    до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта


    АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

    І.Визначення проблеми

    Стійке економічне становище забезпечується високим рівнем ефективності зростання якості надання послуг, яке безпосередньо залежить від рівня роботи підприємств, які надають відповідні послуги. При цьому послуги, які надаються  комунальним підприємством Балтське підприємством ринкових послуг «Ринок» Балтської міської ради Одеської області є джерелом задоволення потреб як окремих громадян, так суб’єктів підприємницької діяльності, які проводять торгівельну діяльність, а також для покупців в цілому.

                Показники діяльності комунального підприємства БПРП „Ринок” вказують на те, що діючі тарифи за утримання торгових місць на ринку не дають можливості забезпечувати торгуючих послугами високої якості та утримувати діючі торгові площі в належному стані.

                Ріст цін на енергоносії, зростання мінімальної заробітної плати, що призведе до збільшення фонду заробітної плати та платежів до державних цільових фондів, збільшення тарифів на водопостачання, водовідведення та вивезення нечистот, комунальних платежів тощо при діючих тарифах призведе до неможливості надання послуг населенню на ринку та:

    -          неплатоспроможності підприємства;

    -          збитковості;

    -          заборгованості по зарплаті;

    -          несвоєчасної сплати податкових платежів та платежів до державних цільових фондів;

    -          нарахуванню підприємству штрафних санкцій та пені за несвоєчасні й в неповному обсязі розрахунки за енергоносії;

    -          невиконання запланованих заходів по благоустрою території ринку.

    Для більш ефективної роботи підприємства, з метою стабільності в розрахунках з бюджетом, по виплаті заробітної плати і комунальним платежам  та для  покращення  інфраструктури підприємства, необхідно затвердити тарифи на послуги з урахуванням зазначеного вище.

     

    Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

    Групи (підгрупи)

    Так

    Ні

    Громадяни

    V

     

    Держава

    V

     

    Суб'єкти господарювання,

    V

     

    у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

    V

     

    Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів. Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з невідповідністю їх сьогоденню.

    Для введення в дію тарифів на послуги, які надаються БПРП «Ринок» особам, що здійснюють торгівельну діяльність на території підприємства, необхідно провести регуляторну процедуру.

    ІІ.Цілі державного регулювання

    Проект рішення розроблено з метою:

    -          поліпшення умов для торгуючих;

    -          надання якісних та більш розширених послуг;

    -          розширення торгівельних площ та ремонт діючих.

    ІІІ.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

    1. Визначення альтернативних способів

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Дана альтернатива не прийнята, оскільки ситуація, що склалася потребує негайного вирішення. В іншому разі підприємство може опинитися на межі банкрутства. Існуватиме ризик несплати податків до бюджетів та державних цільових фондів, виникнення заборгованості по заробітній платі. Не дасть можливості надавати якісні послуги громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Надає можливість поліпшити умови для торгуючих,

    надавати якісні та більш розширені послуги, розширювати торгівельні площі та здійснювати ремонт діючих. Своєчасно та в повному обсязі розраховуватися підприємству по заробітній платі, податкових платежах та платежах до державних цільових фондів, комунальних платежах.

    2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

    Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

    Оцінка впливу на сферу інтересів держави

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Відсутні

    Дана альтернатива не прийнята, оскільки ситуація, що склалася потребує негайного вирішення. В іншому разі підприємство може опинитися на межі банкрутства. Існуватиме ризик несплати податків до бюджетів та державних цільових фондів, виникнення заборгованості по заробітній платі. Не дасть можливості надавати якісні послуги громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Надає можливість поліпшити умови для торгуючих, надавати якісні та більш розширені послуги, розширювати торгівельні площі та здійснювати ремонт діючих. Своєчасно та в повному обсязі розраховуватися підприємству по заробітній платі, податкових платежах та платежах до державних цільових фондів, комунальних платежах.

    Відсутні

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Відсутні

    Дана альтернатива не прийнята, оскільки ситуація, що склалася потребує негайного вирішення. В іншому разі підприємство може опинитися на межі банкрутства. Існуватиме ризик несплати податків до бюджетів та державних цільових фондів, виникнення заборгованості по заробітній платі. Не дасть можливості надавати якісні послуги громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Надає можливість поліпшити умови для торгуючих, надавати якісні та більш розширені послуги, розширювати торгівельні площі та здійснювати ремонт діючих. Своєчасно та в повному обсязі розраховуватися підприємству по заробітній платі, податкових платежах та платежах до державних цільових фондів, комунальних платежах.

    Відсутні

    Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Мікро

    Разом

    Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

    0

    0

    0

    514

    514

    Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

    0

    0

    0

    100

    Х

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Відсутні.

    Дана альтернатива не прийнята, оскільки ситуація, що склалася потребує негайного вирішення. В іншому разі підприємство може опинитися на межі банкрутства. Існуватиме ризик несплати податків до бюджетів та державних цільових фондів, виникнення заборгованості по заробітній платі. Не дасть можливості надавати якісні послуги громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Надає можливість поліпшити умови для торгуючих, надавати якісні та більш розширені послуги, розширювати торгівельні площі та здійснювати ремонт діючих. Своєчасно та в повному обсязі розраховуватися підприємству по заробітній платі, податкових платежах та платежах до державних цільових фондів, комунальних платежах.

    У разі прийняття рішення, громадяни та суб’єкти підприємницької діяльності будуть сплачувати за послуги згідно тарифів, затверджених регуляторним актом, який буде відповідати вимогам чинного законодавства.

          

    У зв’язку з відсутністю серед отримувачів послуг, які надає БПРП «Ринок»,  суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва вплив регуляторного акту на сферу інтересів даної категорії суб’єктів відсутній, також відсутні розрахунки сумарних витрат для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

    Сумарні витрати за альтернативами

    Сума витрат, гривень

    Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

    0

    Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом та чинним законодавством України» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

    0

    IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    1

    Проблема продовжить існувати, оскільки залишаться неможливість надання послуг населенню та суб’єктам підприємницької діяльності на ринку,  неплатоспроможність та збитковість підприємства, ймовірність заборгованості по заробітній платі, несвоєчасної сплати податкових платежів та платежів до державних цільових фондів, нарахування підприємству штрафних санкцій та пені за несвоєчасні й в неповному обсязі розрахунки за енергоносії, невиконання запланованих заходів по благоустрою території ринку.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    4

     Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження цього регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Відсутні.

    Неможливість надання послуг населенню та суб’єктам підприємницької діяльності на ринку,  неплатоспроможність та збитковість підприємства, ймовірність заборгованості по заробітній платі, несвоєчасної сплати податкових платежів та платежів до державних цільових фондів, нарахування підприємству штрафних санкцій та пені за несвоєчасні й в неповному обсязі розрахунки за енергоносії, невиконання запланованих заходів по благоустрою території ринку.

    Проблема продовжить існувати, оскільки залишаться неможливість надання послуг населенню та суб’єктам підприємницької діяльності на ринку,  неплатоспроможність та збитковість підприємства, ймовірність заборгованості по заробітній платі, несвоєчасної сплати податкових платежів та платежів до державних цільових фондів, нарахування підприємству штрафних санкцій та пені за несвоєчасні й в неповному обсязі розрахунки за енергоносії, невиконання запланованих заходів по благоустрою території ринку.

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

    Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

    Враховує пропозиції підприємців, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

    Вирішиться питання якості надання послуг,

    зменшення скарг та звернень з боку покупців, стабілізації роботи підприємства, поліпшення умов для торгуючих. Дозволяє підприємству власними надходженнями  забезпечувати існування  підприємства.

    Громадяни та суб’єкти підприємницької діяльності будуть сплачувати за послуги згідно тарифів, затверджених регуляторним актом, який буде відповідати вимогам чинного законодавства.

     Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

    Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

    Проблема продовжить існувати, оскільки залишаться неможливість надання послуг населенню та суб’єктам підприємницької діяльності на ринку,  неплатоспроможність та збитковість підприємства, ймовірність заборгованості по заробітній платі, несвоєчасної сплати податкових платежів та платежів до державних цільових фондів, нарахування підприємству штрафних санкцій та пені за несвоєчасні й в неповному обсязі розрахунки за енергоносії, невиконання запланованих заходів по благоустрою території ринку.

    Х 

    Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з чинним законодавством України

     Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. Вирішиться питання якості надання послуг, зменшення скарг та звернень з боку покупців, стабілізації роботи підприємства, поліпшення умов для торгуючих. Дозволяє підприємству власними надходженнями  забезпечувати існування  підприємства.

    Х

    V.Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

      1. Оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Балтської міської ради Одеської області “Про встановлення тарифів на послуги, які надаються  БПРП «Ринок» особам, що здійснюють торгівельну діяльність на території підприємства» з метою отримання зауважень та пропозицій.

    2. Врегулювання правовідносин між БПРП «Ринок» та суб’єктами господарювання та громадянами, що здійснюють торгівельну діяльність на території підприємства.

    VI.Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

    У зв’язку з відсутністю серед отримувачів послуг, які надає БПРП «Ринок»,  суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва розрахунок витрат на виконання  регуляторного акта для органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта не здійснювався  Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

    На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та значні темпи інфляції.

    Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту ВВП.

      Пропонується безстроковий термін дії регуляторного акту. При змінах у  чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого акта або за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього можуть вноситися відповідні зміни.

     

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

     

    Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

    Назва показника

    планові на 2017р.

    планові на 2018р.

    Надходження коштів за надання послуг (утримання торгівельних місць), тис.грн.

    2806,8

    2806,8

    Рівень прибутковості підприємства, %

    100

    100

    Кількість скарг на якість послуг, шт.

    5

    0

    Рівень поінформованості платників плати стосовно основних положень регуляторного акта

    Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Балтської міської ради в мережі Інтернет за адресою: http://balta-rada.gov.ua.

     

    IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

            Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.

           З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі АРВ, проведення відстеження буде здійснюватись статистичним методом.

            У рамках статистичного методу відстеження проведено аналіз офіційної статистичної інформації по підприємству. щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта.

     

    Додаток 4
    до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта


    ТЕСТ
    малого підприємництва (М-Тест)

    1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

    Оскільки на БПРП «Ринок» немає підприємств великого та середнього бізнесу, то консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого (мікро-) підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з "04" січня 2017р. по "29" січня 2017 р.

    Порядковий номер

    Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

    Кількість учасників консультацій, осіб

    Основні результати консультацій (опис)

    1

    Робочі зустрічі

    28

    Отримання інформації та пропозицій

    2

    круглі столи

    12

    Отримання інформації

    2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

    кількість суб'єктів мікропідприємництва, на яких поширюється регулювання: 514 (одиниць),

    питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

    3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

    Порядковий номер

    Найменування оцінки

    У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

    Періодичні (за наступний рік)

    Витрати за п'ять років

    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    1

    Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

     0

    2

    Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

    3

    Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

    4

    Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

     0

    5

    Інші процедури (сплата плати за землю)

    0

    0

    0

    6

    Разом, гривень
    Формула:
    (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

    Х

    7

    Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    514 

    514 

    514 

    8

    Сумарно, гривень

    0

    Х

    0

    Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    9

    Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
    Формула:
    витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

    0,15год.(0,03дня)*3200/240*2=

    0,80грн. 

    0,80 

     4,00

    10

    Процедури організації виконання вимог регулювання
    Формула:
    витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

    0

    0

    0

    11

    Процедури офіційного звітування
    Формула:
    витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

    0

    0

    0

    12

    Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
    Формула:
    витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

    0

    0

    13

    Інші процедури (уточнити)

    14

    Разом, гривень
    Формула:
    (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

    0,80

    Х

    4,00

    15

    Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

    514

    514

    514

    16

    Сумарно, гривень
    Формула:
    відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

    411,20

    Х

    2056,00

    Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

           Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва відсутні.

    4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

    Порядковий номер

    Показник

    Перший рік регулювання (стартовий)

    За п'ять років

    1

    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

    0

    0

    2

    Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

    411,20

    2056,00

    3

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

    411,20

    2056,00

    5. Розробка корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

    __Адміністративне навантаження регулювання здійснюватиметься лише на суб’єктів малого (мікро) підприємництва, у зв’язку з відсутністю суб’єктів великого та середнього підприємництва, тому вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між вказаними суб’єктами не пропонується.    

    Показник

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

    Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

    Заплановане регулювання

    411,20

    2056,00

    За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

    411,20

    2056,00

    Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

    -

    -

     

     

    Перший заступник міського голови                                                 Е.С. Рабінович

     




Повернення до списку