Розмір шрифту: A A A
Колір сайту: A A A A
Перейти до повної версії сайту
Балтська міська рада
офіційний сайт

Рішення № 189 - VII від 23 серпня 2017 року

  • 1 вересня 2017

    Рішення виконавчого комітету

    Рішення № 189 - VII від 23 серпня 2017 року

    УКРАЇНА

    БАЛТСЬКА  МІСЬКА  РАДА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

    РІШЕННЯ

    23 серпня 2017 року                                                                                                                    № 189

     

    Про  внесення  змін  та  доповнень  до  рішення

    виконавчого  комітету  Балтської міської  ради

    «Про затвердження Положення про проведення

    огляду-конкурсу «Кращий благоустрій приватного

    сектору   Балтської   об’єднаної   територіальної

    громади»   від  28  березня  2016  року № 59 – VII 

     

                З метою вдосконалення організації та проведення огляду-конкурсу «Кращий благоустрій приватного сектору Балтської об’єднаної територіальної громади», відповідно до підпункту  7  пункту «а» статті 30  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Балтської міської ради Одеської області

     

    ВИРІШИВ:

               

    1.      Внести зміни та доповнення до рішення виконавчого комітету Балтської міської ради «Про затвердження Положення про проведення огляду-конкурсу «Кращий благоустрій приватного сектору Балтської об’єднаної територіальної громади» від 28 березня 2016 року № 59–VII, а саме в Положення про проведення огляду-конкурсу «Кращий благоустрій приватного сектору Балтської об’єднаної територіальної громади:

     

    1.1.            Пункт 2.2. розділу 2 викласти в наступній редакції: «Склад конкурсної комісії затверджується Розпорядженням Балтської міської ради. До складу конкурсної комісії увійдуть п’ять голів мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади (за згодою), які першими подадуть заявки на участь в конкурсі, а також представники громадських організацій та міської ради. Голови мікрорайонів, які приймали участь у роботі конкурсної комісії у попередньому етапі не можуть повторно бути членами конкурсної комісії. Головою конкурсною комісії є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів - соціальних питань».

     

    1.2.  Пункт 2.3.1., розділу 2 викласти в наступній редакції: «відбирає (конкурсна комісія) учасників огляду-конкурсу за поданням голів мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади. До подання додається особиста заява учасника огляду-конкурсу із згодою на огляд приватної садиби.

                           Подання приймаються відділом розвитку громадянського суспільства Балтської міської ради (вул. Любомирська, 193, І поверх, тел. 2-42-45) з часу оголошення конкурсу у першому та другому півріччі  поточного року";

     

     1.3    Пункт 3.1., розділу 3 викласти в наступній редакції: «Огляд-конкурс проводиться у 3 етапи:

    1 етап – підготовчий (з 01 квітня по 20 квітня та з 01 серпня по 20 серпня поточного року). У рамках підготовчого етапу учасники огляду-конкурсу забезпечують підготовку своїх об’єктів до представлення конкурсній комісії. Голови мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади подають подання на учасників огляду-конкурсу. Кількість учасників огляду-конкурсу від мікрорайону обмежується одним учасником (два будинки зразкового порядку, які розташовані поруч) у номінації «Кращі будинки-сусіди» та одним учасником (три і більше будинки зразкового порядку, які розташовані поруч) у номінації «Кращий комплексний благоустрій дворів». У випадку, якщо кількість бажаючих прийняти участь у конкурсі буде більшою, ніж один учасник у кожній номінації, голова мікрорайону   залишає за собою право обрати учасників огляду-конкурсу.

    2 етап – основний (квітень – травень та серпень – вересень поточного року). У рамках основного етапу конкурсна комісія оцінює стан благоустрою об’єктів учасників огляду-конкурсу.

    3 етап – підсумковий (червень та жовтень поточного року). У рамках підсумкового етапу видається розпорядження міського голови про визначення переможців огляду-конкурсу.

     

    1.4          Розділ 1 доповнити пунктом 1.5 -  «Кращий будинок голови мікрорайону» (за згодою голови мікрорайону);

     

    1.5   З пункту 3.2., розділу 3 вилучити слова « міста та сільського ОСН (або   старостою населеного пункту Балтської об’єднаної територіальної громади».

    1.6   З пункту 4.2., розділ 4 вилучити слова « міста та сільського ОСН».

     2.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з        питань діяльності виконавчих органів – соціальних питань – Желіховського В.А.

     

     

    Міський голова                                                                                                                С.С. Мазур


    Додаток

    до рішення виконавчого комітету

    Балтської міської ради Одеської області

    від  23 серпня 2017 року  №  189  

     

     

    П о л о ж е н н я

    про проведення огляду-конкурсу

    ”Кращий благоустрій приватного сектору

    Балтської об’єднаної територіальної громади “

    ( зі змінами )

    1. Загальні умови

                   1.1. Огляд-конкурс ”Кращий благоустрій приватного сектору Балтської об’єднаної територіальної громади” (далі – огляд-конкурс) проводиться відповідно до Закону України ”Про благоустрій населених пунктів“ від 06.09.2005 року № 2807 – ІV, Закону України «Про органи самоорганізації населення» від 11 липня 2001 року № 2625-III, Указу Президента України від 19.10.1999 року № 1351 “Про прискорення реформування житлово-комунального господарства”, Указу Президента України від 30 серпня 2001 року № 749 ”Про державну підтримку розвитку місцевого самоврядування в Україні“.
     

    1.2. Огляд-конкурс проводиться щорічно двічі на рік у періоди з 01 квітня по 01 червня та з 01 серпня по 01 жовтня з метою стимулювання громадськості до виконання робіт із поліпшення благоустрою територій приватних будинків житлового сектору, забезпечення чистоти і порядку в місті Балта та селах Балтської об’єднаної територіальної громади, покращення естетичного стану та збереження прибудинкових територій, підвищення рівня громадської активності.

    1.3. Нагородження переможців огляду-конкурсу відбувається на урочистостях з нагоди святкування Дня Конституції України та Дня міста.

    1.4. Завдання огляду-конкурсу полягає у:

    - підтримці ініціативи органів самоорганізації населення в питаннях реалізації завдань культурного і соціального розвитку Балтської об’єднаної територіальної громади, благоустрою прибудинкових територій та залученню мешканців до збереження чистоти та належного стану дворів;

     - виявленні кращих комплексних благоустроїв дворів, узагальненню і подальшому поширенню даного досвіду при облаштуванні дворів житлового сектору.

    1.5. Огляд-конкурс проводиться у 3 номінаціях:

    - «Кращі будинки-сусіди» (для двох будинків зразкового порядку, які розташовані поруч);

    - «Кращий комплексний благоустрій дворів» (для трьох і більше будинків зразкового порядку, які розташовані поруч);

    -  «Кращий будинок голови мікрорайону» ( за згодою голови мікрорайону);

    1.6. У кожній номінації претенденти можуть посісти відповідно І, ІІ та ІІІ місця.

    1.7. Конкурсна комісія має право встановлювати додаткові номінації.

    2. Конкурсна комісія

     

    2.1. Конкурсна комісія створюється для оцінки об’єктів благоустрою, відбору учасників огляду-конкурсу та визначення переможців.

     

    2.2.Склад конкурсної комісії затверджується Розпорядженням  міського голови. До складу конкурсної комісії увійдуть п’ять голів мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади (за згодою), які першими подадуть заявки на участь в конкурсі, а також представники громадських організацій та міської ради. Голови мікрорайонів, які приймали участь у роботі конкурсної комісії у попередньому етапі не можуть повторно бути членами конкурсної комісії. Головою конкурсною комісії є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів - соціальних питань.

    2.3. Конкурсна комісія:

    2.3.1. відбирає (конкурсна комісія) учасників огляду-конкурсу за поданням голів мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади  .

    До подання додається особиста заява учасника огляду-конкурсу із згодою на огляд приватної садиби.

    Подання приймаються відділом розвитку громадянського суспільства Балтської міської ради (вул. Любомирська, 193, І поверх, тел. 2-42-45) з часу оголошення конкурсу у першому та другому півріччі  поточного року;

    2.3.2. виїжджає на об’єкти для оцінки благоустрою на місцях;

    2.3.3. складає протокол конкурсу;

    2.3.4. визначає переможців конкурсу та готує подання на ім’я міського голови для нагородження.

     

    2.4. Конкурсна комісія з проведення огляду-конкурсу забезпечує висвітлення цілей та задач, етапів проведення та результатів огляду-конкурсу в засобах масової інформації – розміщення матеріалів на електронному сайті Балтської міської ради, друкованому та радіомовному засобі масової інформації .

    2.5. Комісія підводить підсумки огляду-конкурсу щорічно до 01 червня та до 01 жовтня поточного року. Результати конкурсу заносяться в протокол, який затверджується головою конкурсної комісії.

    3. Умови проведення огляду-конкурсу

    3.1. Огляд-конкурс проводиться у 3 етапи:

    1 етап – підготовчий (з 01 квітня по 20 квітня та з 01 серпня по 20 серпня поточного року). У рамках підготовчого етапу учасники огляду-конкурсу забезпечують підготовку своїх об’єктів до представлення конкурсній комісії. Голови мікрорайонів Балтської об’єднаної територіальної громади подають подання на учасників огляду-конкурсу. Кількість учасників огляду-конкурсу від мікрорайону обмежується одним учасником (два будинки зразкового порядку, які розташовані поруч) у номінації «Кращі будинки-сусіди» та одним учасником (три і більше будинки зразкового порядку, які розташовані поруч) у номінації «Кращий комплексний благоустрій дворів». У випадку, якщо кількість бажаючих прийняти участь у конкурсі буде більшою, ніж один учасник у кожній номінації, голова мікрорайону  залишає за собою право обрати учасників огляду-конкурсу.  

    2 етап – основний (квітень – травень та серпень – вересень).   У рамках основного етапу конкурсна комісія оцінює стан благоустрою об’єктів учасників огляду-конкурсу.

    3 етап – підсумковий (  червень та   жовтень поточного року). У рамках підсумкового етапу видається розпорядження міського голови про визначення переможців огляду-конкурсу.

    3.2. Підведення підсумків огляду-конкурсу здійснюється за такими критеріями:

    - охайний вигляд фасаду будинку і двору садиби (до 10 балів);

    - оригінальність оформлення  садиби (до 10 балів);

    - наявність номерного знаку і таблички з назвою вулиці на будинку (до 10 балів);

    - наявність оригінальних зелених насаджень, квітників (клумби,  видалення сухостою, кронування дерев) (до 10 балів);

    - освітлення дворової території (до 10 балів);

    - утримання паркану в охайному зовнішньому вигляді (до 10 балів);

    - утримання прилеглої до садиби території (тротуару, вулиці) в належному санітарному стані (прибирання сміття, викошування бур’янів) (до 10 балів);

    - наявність та стан малих архітектурних форм, (лавки, бесідки, урни для сміття тощо (до 5 балів);

    - недопущення складування будівельних матеріалів на прилеглій території (до 5 балів);

    Максимально можлива кількість набраних балів – 80.

    Кожен член конкурсної комісії виставляє свої оцінки учасникам конкурсу окремо за кожний будинок. Загальна оцінка стану благоустрою визначається за середньою сумою всіх балів. Переможці визначаються за найбільшою кількістю балі

    У разі набрання однакової кількості балів, перевага надається при наявності співпраці з головою мікрорайону.  

     

    4. Нагородження переможців огляду-конкурсу

    4.1. Переможці огляду-конкурсу нагороджуються дипломами, цінними подарунками  .

    4.2. Головам мікрорайонів , які взяли активну участь в агітаційно-масовій роботі та підготовці до участі в огляді-конкурсі, оголошується подяка міського голови. Найбільш активні із них нагороджуються дипломами та цінними подарунками.

    4.3. Пропозиції жителів мікрорайонів, переможців конкурсу, будуть включені в план діяльності міської ради, як пріоритетні.

     

    5. Джерела фінансування

    5.1. Фінансування витрат на проведення огляду-конкурсу та преміювання переможців огляду-конкурсу здійснюється за рахунок коштів міської ради та спонсорів.

     

    Керуюча справами

    виконавчого комітету міської ради                                                                            О.В. Фролова




Повернення до списку